bingxiang/冰箱

「ビンシャン」と読みます。中国語で冷蔵庫のことです

My Way, My Style/ぼくのやり方

My Way, My Style

They must hate me that's I decide
Some are still standing by my side
I don't care the boss who would ride
I try to live like the Bonnie and Clyde

Yes it would bring me a certain hate
They probably say that it's too late
It must be a mistake just like Eve who ate
But I try to do by my own, open the gate

This is the style of mine I just choose
I want to live like Oasis I sing good blues
That attitude might bring me very sweet fruits

Autistic people might be... no, must be mad
Understand this decision, or I would feel sad
But I have a good spirit made by my hot blood

 

ぼくのやり方

ぼくは決めた。彼らは嫌うだろう
何人かはまだぼくのそばにいてくれる
ボスがどう思おうがそれはぼくにはどうしようもない
ただボニーとクライドのように生きたいと思うだけだ

多分こんな態度を取るから嫌われてるんだと思う
もう遅いよ、って言われるかもしれない
りんごを食べたイヴのような致命的な過ち
でもぼくは自己責任でこなす。門を開けて欲しい

これがぼくが選ぶ、ぼく自身のやり方
オアシスのように生きたい。ブルースだって歌いたい
こうして生きているときっと甘い果実にありつけるだろう

発達障害者はおかしいという。いや、きっと狂ってる
この決意をわかってほしい。でないあとぼくは悲しい
でもぼくには血で織りなされた決意というものがある