bingxiang/冰箱

「ビンシャン」と読みます。中国語で冷蔵庫のことです

My Dream Plan/ドリームプラン

My Dream Plan

Susumu Hirasawa said our unconsciousness is great
Because it products a lot of dreams through its gate
But if I talked about them, then I would hesitate
How do you feel about this opinion? Could you wait?

Yesterday I wrote about dreaming inspired by a book
I borrowed that one from the library, take a look
I want to record my dreams. It would have the hook
Even though other people would show me their snook

I say and write about various things. They are my silk
But could I earn my money from that? I won't bilk
Internet users must say "You're just a baby, drink your milk"

Indeed... what should I do as a 48 years old adult?
All I can do is just these things. Don't treat this as an insult
My thoughts must not be accepted by everyone. I'm cult


ドリームプラン

平沢進は言った。ぼくらの無意識はすごいって
なぜならそれはさまざまな夢を生み出すものだから
でもその夢について語るなら、ぼくはためらってしまう
この考えをどう思うだろう。待ってくれるかな

昨日ぼくは、本に触発されて夢見ることについて書いた
その本は図書館から借りたんだ。見てごらん
夢を記録したいと思う。きっと聞かせるものになる
他の人がたとえ、ぼくのことを鼻で笑い飛ばしたとしても

ぼくはいろんなことについて言って書く。それは絹だ
でもそれでお金が儲かるだろうか。ぼくは騙し取るつもりはない
ネットユーザーたちは言うだろう。「赤ちゃんだね。おっぱいでもお飲み」と

確かに……48歳の大人としてどうしたらいいんだろう
できることはこれらのこと。侮辱してるって思わないで
考えはみんなには受け容れられない。ぼくはカルト的だ