bingxiang/冰箱

「ビンシャン」と読みます。中国語で冷蔵庫のことです

Like The Bonnie/ぼくはボニーに憧れる

Like The Bonnie

They must hate me...But that's I decide
Some are still standing by my side
I don't care the boss who would chide
I even adore the "Bonnie and Clyde"

Yes, this would bring me a certain hate
They probably say that it's too late
It must be a mistake just Eve who ate
But I try to do by myself, open the gate.

This is the style of mine. I just choose
I want to live like Oasis. I sing good blues
That attitude must bring me a sweet fruit

Autistic people might be, no must be mad
Understand this attitude, or I would feel sad
I have a fine spirit made by blood


ぼくはボニーに憧れる

嫌われると思うけれど決めたんだ
ぼくの側に居てくれる人を信じる
ボスが怒ろうとそれはそれ
『ボニーとクライド』にさえ憧れる

確実におみそにされるだろうな
もう遅いぞ、と言われたりして
イブがりんごを食べたような過ち
でもこうするんだ。ゲートを開けてほしい

これがぼくのスタイル、そして自己決定
オアシスの曲みたいだ。ブルースだって歌う
きっとこの生き方は実を結ぶ

ぼくら発達障害者はたぶん、いや絶対おかしい
でもわかってほしい。でないと悲しくなる
血で培われたスピリットがぼくの中にある